Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Tuesday, April 15, 2008

a fost ziua mea..

va multumesc tuturor pentru urari, pentru cadouri (materiale sau sufletesti;)..si vreau sa impartasesc ceva cu voi, cei carora nu am putut sa le arat aseara pe viu:)

(pentru Pox, Alm, Anca si cine imi mai este apropiat out there si n-a fost aseara sa ne vada:)


dupa cum zice Holograf:P "ti-am dat un ineeeeeeel, mare cat inima mea", asta am primit si eu de la Radu, impreuna cu o intrebare..la care am raspuns...va las pe voi sa deduceti cum;)

don't worry, va anuntam din timp..in principiu, la anu' prin august.

pup mult, be happy for me, I surely am!

4 Comments:

Blogger rox gunatilake said...

Am I invited at the wedding;;)?
:x

5:17 PM  
Blogger rox gunatilake said...

I am invited at the wedding;;)?

Luv!

PS - see what happens when you go on a Vama Veche beach just to mediatate:P?

7:17 PM  
Blogger Just me...deee said...

vezi vezi:P
va incurajez pe toti sa meditati in Vama ;;)
pup, missin u

10:04 PM  
Blogger Alm said...

Acum am ajuns si eu acasa - de la work nu aveam acces la mail...
revin la reactia initiala
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
genial!!!

sa fie intr-un ceas bun!
luv,
alm

11:37 PM  

Post a Comment

<< Home