Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Monday, November 20, 2006

myAIESEC....

Am trait in ultimile 2 zile, echivalentul a 2 ani din viata mea..sau mai bine zis mi-au trecut prin fata ochilor, pentru ca sincera sa fiu cred ca nimic nu poate fi cu adevarat repetat..asta e alta poveste...

You can imagine..a fost atat de intens, la un mom dat simteam ca imi explodeaza inima de sentimente atat de complexe, unele contradictorii dar cel mai important..totale.

E geniala puterea oamenilor de a se transpune intr-un timp scurt, in stari total opuse...

[apropo de asta, vorbeam aseara cu niste cunostinte despre faptul ca gandul are o viteza surprinzator de mare si cum ar fi sa comunicam prin gand, unul din cei cu care vorbeam zicea ca nu crede ca ar face fatza, ca abia isi face fatza gandurilor lui, da pai sa fie dublat numarul...dar avand in vedere ca ne folosim un procent infim din creier, eu cred ca intr-un viitor mai apropiat sau mai indepartat, in functie de dezvoltarea fiecaruia, vom reusi...]

...si asta ma duce cu gandul la niste idei foarte interesante dintr-o carte de NLP, idei legate de ancore si cum putem sa reintram intr-o stare, sa ne inducem un anumit sentiment, creandu-ne ancore mentale sau fizice, in momentele cand traim sentimentul/suntem in starea respectiva. Ancorele asta pot fi facute constient si inconstient..si eu am plenty of both..
Acum s-au activat fara sa intentionez eu lucrul asta, doar pentru ca vedeam un anumit lucru, auzeam o anumita afirmatie,cantec sau simteam un miros, ma intorceam la momentul cand le traisem prima oara...si uite-asa am trait 2 ani, in doar 2 zile....

Si aseara, cand ma intorceam de la gara, aveam in suflet atat de multe numai si numai ale mele, incat, in mod egoist nu am exprimat verbal.. nimic din ce simteam catre ceilalti, ca nu cumva sa scada intensitatea trairilor mele interne, pentru ca le impartasam lor...decat poate printr-o privire care exprima mult pentru cineva care ar fi stiut sa inteleaga..

[am citit undeva ca se poate citi in ochi, adica asa cum se citeste zodiacul in astre, se poate citi in ochi...nu cred in zodiac, sau orice alta previziune...dar cred sincer ca in ochi oamenilor poti vedea multe din trecutul lor si multe din ce simt in momentul prezent...]

Mi-am dat seama ca oricand vreau, pot activa ancorele astea- e adevarat one at a time, dar oricum: tot ce am trait in astia 2 ani si am vrut sa pastrez, s-a pastrat in mine, intr-un dulapior..care se numeste simplu myAIESEC.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home