Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Sunday, September 02, 2007


Echilibru

Cred sincer ca lucrurile se echilibreaza de la sine..daca ne stresam peste masura nu se intampla mai nimic altfel, de cele mai multe ori lucrurile se intampla mai rau cand intram in panica...
In jurul meu oamenii isi gasesc echilibrul, sau sunt exact in momentul de a-l obtine..sper eu cat mai putin stresati de asta..

..si eu am un echilibru, nu stiu cat de stabil, insa confortabil in momentul asta..si poate dupa mult timp, chiar sunt dispusa sa mai las si de la mine, ca sa-l pastrez (evident nu in lucrurile esentiale care ma definesc..sa mai las asa din orgoliul asta de berbec..)
Si mi-am dat seama ca desi la un anumit moment pare ca nu-i in favoarea noastra..cu putina rabdare viata chiar se aranjeaza...
..
prietenele mele cele mai bune vor pleca sau au plecat deja pentru mai putin timp..sau pentru totdeauna...dar uite ca sunt alti oameni care raman si care sunt mai aici decat as fi crezut...nu ca sa le inlocuiasca, pentru ca nu se poate: in sufletul meu exista o petala din floricica special pentru fiecare dintre voi..doar ca sa imi adauge petale noi de diferite culori in suflet...

asa ca nu mai cauta nimic...pana la urma vine totul de la sine..

1 Comments:

Blogger Oameni Si Fluturi said...

frumos spus

11:35 PM  

Post a Comment

<< Home