Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Sunday, December 02, 2007

buna seara...

e duminica seara, a facut tv tuner-ul sa mearga:) asa ca acum ascult stirile si scriu pe blog.
Am avut niste zile frumoase - linistite si calde..mi-e bine, sunt intr-un echilibru pe care il simt stabil si in sfarsit parca nu mai sunt intr-o continua cautare, parca am ajuns sa ma stabilesc..acasa.
vineri am sarbatorit 3 luni intr-un mod sa zicem..original;) asa cum a fost pana la urma relatia noastra de la inceput..anyway pot spune ca o sa tinem minte Ovidiul pe care l-am "baut impreuna":)) va povestesc personal ca parca si-ar pierde farmecul povestea daca v-o scriu.
abia astept craciunul..in weekend vom pleca putin la munte si sper sa avem vreme buna..aaa si de rev mergem in the far far away land;)) undeva prin apuseni..abia astept!
puuup,
D

1 Comments:

Blogger Alm said...

vrem pozeeeee :P

1:09 AM  

Post a Comment

<< Home