Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Sunday, October 28, 2007


As putea sa scriu in multe cuvinte..dar n-o sa fac asta..iti spun doar ca ma mir si eu...de mine, de ce-i in jurul meu, de ce poate face un om..de ce poate face o trupa..ce pot face cateva sute de oameni la un loc..hrana pentru suflet...

(in plus Radu a castigat invitatie pentru 2 la concert si la intrare ne-au dat si albumul gratis:D)

nu-ti mai face griji..imi merge mai bine decat in muulte alte perioade..zbor din ce in ce mai des..si asta si datorita tie, pentru ca m-ai ajutat sa-mi regasesc aripile..am putea sa zburam impreuna..vrei sa zburam impreuna?

4 Comments:

Blogger rox gunatilake said...

Desi nu inteleg f bine ideile din spatele postului, vroiam sa iti spun urmatorul lcru: stiu ca ti-ai notat tu undeva un reminder pt 2008...vreau sa te rog ceva: daca nu sunt pe alt continent, hai sa ne bem cafeaua de dimineata in Praga...

Multumesc pentru Travka, din nou, se pare, best things do come for free.

8:58 PM  
Blogger Just me...deee said...

Da..intr-una din zilele din februarie..vreau din tot sufletul, hai sa ne bem cafeaua de dimineata in Praga!

9:04 PM  
Blogger Oameni Si Fluturi said...

pot sa vin si eu?....

2:02 AM  
Blogger Just me...deee said...

Evident ca poti..hai ca m-am uitat si exact pe ce data: 26.02.08 ora 8 dimineata:)
It's a date!
luv,
D

1:02 PM  

Post a Comment

<< Home