Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Thursday, December 27, 2007



A trecut si
Craciunul...cu bune si cu rele, sper eu ca macar sa invatam din toate. Nu o sa povestesc pe larg cum a fost si ce-am primit, sa zicem ca a fost bogat in cadouri si in sentimente..si in promisiuni..

De fapt postul asta este despre anul 2007 in general..despre ce a insemnat pentru evolutia mea, personala si profesionala
si cum sa definesc mai bine anul asta, decat prin cantecele care au reprezentat starea mea de spirit. So here they are: top 10 songs of 2007..pentru mine:

1. Urma - Simple Things
2. Sarmalele reci - Spirit de vara
3. Dido - Life for rent
4. Regina - Fidelity
5. Incubus - Drive
6. Semisonic - Closing Time
7. Urma - Dirtshine
8. Dido - No Angel
9. Vama Veche - Omul plajei
10. Dido - Closer
si bonus tracks...:D Travka - Nimic de pe frontul de est (I si II).

A trecut repede, intens si asa cum zic in fiecare an: chiar am crescut mult.. cel mai important lucru invatat? sa ma exprim, atunci cand trebuie, cat mai aproape de cum trebuie, pentru ca cei cu care vorbesc sa ma inteleaga.. nedistorsionat..
overall sunt pe plus..imi e mai bine decat anul trecut in acelasi moment:)
..nu o sa ma gandesc la lucrurile care nu merg bine..hai sa fim optimisti:) mi-am luat licenta, m-am mutat, am hotarat sa nu mai plec abroad, am fost oarecum promovata la job, am intrat la master..si mai e si ubire around me;))

so it's been a good year, '08 here we come...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home