Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Monday, April 28, 2008

I'm no no angel..but please don't think that I won't try and try..no I'm no angel, but does that mean that I won't fly? It doesn't.. 'cause I've been flying ever since;)
and one more thing:
my life isn't for rent anymore, I just found that out..'cause there's something I have that is truly mine;))


..coming back to more "mioritice" things, a trecut si Pastele si evident "mielul bland suge de la 2 oi" dar nu reuseste sa impace nici una din oi...oricat s-ar stradui.
Am petrecut in familie, o familie mai sucita decat cealata, dar ai nostrii sunt, cu ei defilam..
A fost frumos intr-o oarecare masura, din cate am inteles, se va continua si azi pentru ca unii dintre parinti (nu dau nume), n-au fost multumiti de cele 4-5 ore petrecute impreuna ieri..noroc cu filmul - chiar cu riscul de a dezamagi iarasi, evadam cu 2 ore inainte;;)
saptamana viitoare evadam inca putin si abia astept, am nevoie de o pauza pentru ca Pastele asta chiar nu a fost odihnitor deloc, a fost o alergatura dintr-o parte intr-alta si o imbuibare constanta cu tone de mancare ("sa gustati si din asta"..norocul meu ca nu mananc nici un pic de carne:D).

fug la mare, ma salvez...vreau sa ii simt mirosul proaspat, aerul racoros.. imbratisarea unica.. fug la mare, ma salvez!

si mai avem ceva de facut, in afara de o odihna de besnitza (cum zice o prietena de-a mea) si anume sa bem un vin la Corsaru..se cere sarbatorit locul ala;)

o cafea la Ovidiu cu briza in bucle si soarele care sa-mi mangaie fatza..pentru asta o sa rezist cu stoicism la serviciu zilele urmatoare.

..si daca imi vezi privirea pierduta, uite-te mai bine in ochii mei..vei distinge valurile marii...

1 Comments:

Blogger rox gunatilake said...

Ascultam Chilian...Vorbeam cu Alma la telefon de Vama...ma trezisem intr-o zi cu soare si cu a life for rent, in a way that I like it.
Anunta-ma cand vii de la MAREA noastra.
Ti-am dropped a mail scurt cu o rugaminte. Astept cu nerabdare:)

2:03 AM  

Post a Comment

<< Home