Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Thursday, April 09, 2009

Dragii mei, it's been a while..a pleasant while:)

N-am sa fac rezumat, sa mai povestesc ce-am mai facut in detalii pe care poate nu mi le mai amintesc..am sa-ti spun doar esenta: viata este atat de superba incat irosirea si a unui minut pe lucruri inutile, este un mare pacat!

Am avut ocazia si onoarea chiar, sa interactionez cu oameni extraordinari in ultima vreme.
Oameni de la care sorbi cuvintele in conversatii..si asta nu pentru ca se dau mari ci pentru ca sunt intelepti sa te lase sa-i descoperi..sa te lase sa inveti cu ei si de la ei.. Am invatat ca maturitatea nu vine cu varsta si anii pe care ii traiesti,
ci cu anii traiti din care inveti.


Am re-invatat sa invat tot timpul..chiar si de la batranica cu florile de la prima statie de 5 pe care o parcurg dimineata..mi-am amintit ca-i mult mai important sa cant ce iubesc decat sa ma plang pentru ce nu am {lucru pe care temporar il uitasem, deh influenta mediului..}.

Cred ca cel mai important este sa ne constientizam paradigmele si limitele pe care ni le impunem singuri...si sa lucram cu noi insine pentru a deveni mai buni, nu decat altii, ci decat noi insine:)

Somn usor si teluri inalte!
Deee

0 Comments:

Post a Comment

<< Home