Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Saturday, May 30, 2009

as vrea sa scriu atat de multe..dar parca nu mai stiu cum ..parca viata asta grabita si nerabdatoare, m-a facut fara sa-mi dau seama, sa-mi uit undeva condeiul...
Asa ca-ti dau exprimat intr-un cantec ce-mi rezoneaza in cap..


ce-o fi cu sufletul meu..poate de la ploaie..poate de la trecerea timpului..poate de la venirea verii..dar mi-e dor clar..

mi-e un dor clar, adanc si de ne-umplut..ba da, un dor care poate fi umplut cu multa apa sarata, nisip fierbinte si zambet de-al vostru: cele cateva fiinte dragi cu care am trait atatea acolo..
ACASA..




0 Comments:

Post a Comment

<< Home