Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Saturday, August 25, 2012

Decisions & next steps in my life

I'm so happy to be able to write this: I took the grown up decision, it was indeed hard but definitely worth :)
So here I am, free again, doing more of what I love again.. with less compromises and more listening to my heart :)

La inceputul anului scriam ca: "Pentru 2012 imi doresc curaj, intelepciune pentru a lua deciziile bune, putere de a le duce la bun sfarsit si incredere in mine si in cei din jur care-mi sunt alaturi." si uite ca viata mi le-a oferit. Am luat o decizie majora pentru viitorul meu, sper ca e cea buna (in sufletul meu asa o simt), am avut si puterea de a o duce la bun sfarsit (chiar saptamana asta am depus actele de divort ... ieei :) si momentan ma simt increzatoare in mine si in cei dragi care mi-au fost alaturi pe parcursul acestei perioade care a avut si momentele ei dificile.

Saptamana trecuta, cand am fost intr-o vacanta spontana prin Ardeal, mi-am cumparat un fel de calendar/carte cu "maxime" zilnice - based on The Secret. Si uneori de mai multe ori pe zi, deschid cartulia asta randomly si citesc mesajul pe care-l gasesc pe pagina respectiva.

Cred ca ma va ajuta sa le notez aici pe cele care ma impresioneaza/ simt ca au un meaning pentru mine..ca sa ma ajut sa mi le amintesc de-a lungul timpului.

Sooo, pentru azi avem urmatorul mesaj:

"Toate situatiile in fata carora opui rezistenta vor continua in viata ta. Altfel spus, tu inviti singur in viata ta toate lucrurile pe care nu ti le doresti cu ardoare. Focalizeaza-ti aceasta ardoare asupra lucrurilor pe care ti le doresti si atrage-le astfel catre tine. 
Focalizarea este echivalenta cu procesul de creatie. Daca este dublata de emotii, ea devine un proces de creatie extrem de puternic."

...si hai sa mai deschid randomly odata sa vedem ce gasesc (asta de sus e asa profund ca trebuie sa-mi fac un plan de actiune despre cum il implementez disciplinat :)

"Schimbarea intr-o tara incepe intordeauna cu o persoana. Toate tarile reflecta la nivel colectiv starea de spirit (de pace sau de agitatie) a cetatenilor lor. De aceea, atunci cand un singur individ se transforma, el ii influenteaza pe toti ceilalti. Un singur om are puterea de a schimba situatia din tara sa prin iubirea profunda si prin pacea interioara pe care le simte. Nimeni nu poate aduce insa pacea si bunastarea in tara sa daca nu incepe prin a cuceri aceste vibratii in propria sa viata. Acum intelegi?  Tu nu poti darui ceea ce nu ai.

Sarcina fiecarui individ este de a atrage armonia in propria sa viata. In acest fel, el devine un dar sublim pentru tara sa si pentru lumea intreaga."

..this is the beginning of a beautiful journey! 
hugs & kisses,
Dee

0 Comments:

Post a Comment

<< Home