Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Monday, November 20, 2006

Ce-ai zice daca intr-o zi ar veni cineva la tine si ti-ar spune: I'm in your head/ heart?!

..de cand eram mica simteam ca simt oamenii, ca pot prevedea actiunile lor intr-o oarecare masura, desi de cele mai multe ori ma incapatanam sa o supar pe mami, sa fac lucrurile dupa capul meu fara sa iau in considerare ce simteam ca ar vrea ei..

...acum m-am facut mare si caracteristica asta s-a dezvoltat intr-un mod foarte ciudat..pe de-o parte mi-e nush cum sa vorbesc/scriu despre asta, mi se pare ca e prea intern, prea in mine ca sa pot exprima prin cuvinte ce simt...

..I'm in your head/heart... simt asta mai adanc cu cateva persoane apropiate.. I'm in your heart, cu altii mai superficial.. I'm in your head..
Daca pe mine ma sperie asta, imi imaginez ca pe tine cu atat mai mult...

Nush de ce iti spun asta, poate simt nevoia sa nu te mint...pentru ca si a omite ceva e tot un fel de a minti...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home