Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Monday, July 09, 2007

O sa las ziua de vineri pentru un post separat, mai optimist..acum vreau sa iti povestesc altceva..

Some time ago, cam jumate de an, poate un pic mai mult, scriam un post scurt legat de a minti si ce inseamna a minti si cum poti sa minti prin omisiune..ei uite ca am avut ocazia weekendul asta sa interactionez cu o persoana mincinoasa..si nu asa, cu un motiv clar, pur si simplu minciuni gratuite, fara motiv..
intamplator am fost prinsa la mijlocul minciunii, intamplator pe umerii mei cadea o parte din supararea cauzata de persoana mincinoasa...
..intamplator nu sunt genul care lasa lucrurile sa se linisteasca de la sine..intamplator vreau sa inteleg de ce primesc o privire rautacioasa, sau suparata, sau o remarca pe care consider ca nu o merit..intamplator ma afecteaza proasta dispozitie a celor din jur...intamplator imi pasa..

asa ca am aflat..intamplator..despre minciuna care generase toata povestea..si tot intamplator m-a afectat mai mult decat credeam..pentru ca mi-am dat seama cat sunt de naiva, usor de pacalit, increzatoare in oameni..bai chiar asa de fraiera sunt?!

ce m-a suparat si mai mult e ca nu e prima data cand se intampla asa ceva din partea persoanei respective - este adevarat ca eu nu mai avusesem tangente cu omul asta si toate chestiile care-mi trecusera pe la urechi erau naspa, da nu ii atribuiam vina in totalitate numai lui..si ma enervez ca nu m-am gandit nici un moment ca ar putea minti, tocmai pentru ca eu dau credit total oamenilor pe care ii cunosc, urmand sa scada pe masura ce ma dezamagesc..incet incet ajung sa ii vad cum sunt cu adevarat, doar ca de fiecare data e nevoie de o dezamagire, o situatie naspa, ca sa imi mai dau putin seama de cum sunt de fapt..

Ce am invatat din asta?
Ca in conditiile in care un om pe care il cunosc putin..sau chiar si un om pe care cred ca il cunosc mai bine..afirma ceva, at least remotly strange..inainte sa cred ca situatia e asa cum o prezinta, e mai bine sa verific cu persoanele despre care face afirmatia..mai ales daca respectiva/ele persoana imi e apropiata...

hai ca m-am mai descarcat..:)) revin poate pe seara cu post-ul: "Absolventa;)"

5 Comments:

Blogger rox gunatilake said...

Say...what? Sunt in ceatza...dar n vdm deseara si inteleg totu'mai bine la o bere;)

4:02 PM  
Blogger Just me...deee said...

This comment has been removed by the author.

11:34 AM  
Blogger Just me...deee said...

Ne-am vazut..ai inteles..cred ca m-am suparat (initial fara sa imi dau seama de asta) si pentru ca cineva ar putea sa ma banuiasca de o planificare / inscenare.. whatever..si eu credeam ca mi-e apropiata si ma cunoaste..ei bine deloc.. sau poate judeca prin prisma lucrurilor de care ar fi in stare..sau nu stiu..

11:37 AM  
Blogger Glory Box said...

Imi pare rau ca te-am dezamagit, Dee ... asa suntem noi oamenii uneori: prosti. Daca esti inca suparata din motivul asta ... sorry again - mai mult decat sa imi cer scuze nu pot face, din pacate. Credeam ca ai trecut peste chestia asta, ca am discutat si s-a rezolvat - din comentariul tau de mai sus nu mai sunt asa de sigura ... :(

6:53 PM  
Blogger Just me...deee said...

a fost, a trecut, am invatat.

11:12 PM  

Post a Comment

<< Home