Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Monday, September 17, 2007

A venit, a venit toamna..

Pentru mine abia azi a venit toamna...
... cu bobocii care merg pentru prima data la scoala;
... cu mamicile cu buchetele de flori in mana si avand grija sa fie gulerul apretat si bentita potrivita;
...cu pustii de liceu care inainte de primul clopotel se lauda la o tigara langa gardul liceului ce nebunii au facut pe timpul verii;
...cu profesorii blazati care vor incarunti in continuare din cauza elevilor care nu mai sunt "ca pe vremuri"...

Metroul de doua ori mai plin..strazile rezonand de rasul cristalin, sau plansul speriat de prima zi de scoala..

Eu am ras in prima zi de scoala, mi-a placut mult, stateam cu Elena in banca a doua de la fereastra, aveam bentita alba si un dintisor lipsa, pozitionat foarte vizibil:) si ma bucuram ca m-am facut mare si o sa stiu sa scriu..

Azi am iesit pe balcon, am fumat o tigara (e prima dimineata in care fumez in casa noua..sa nu-i spui Alinei:P) ..mi-era frig (inca nu am renuntat la pijamaua subtire), adia asa vantul.. si m-am trezit ca e toamna..

Toamna asta e frumoasa, are un miros special anul asta...

..hai sa ne plimbam prin parc, hai sa sarim in frunze uscate, hai sa dormim pana tarziu, hai sa ne tinem in brate cand ploua...

Imi place toamna asta...

3 Comments:

Blogger rox gunatilake said...

Got a leaf between fingertips. Iti mai aduci aminte de teze?

3:35 PM  
Blogger Oameni Si Fluturi said...

si mie imi place toamna foarte tare... si mai mult ca oricand imi place bucurestiul ... in fine... melancolii

te-ai mutat?
unde?
scrie-mi un mail mai lung like in the old days
pup

7:57 PM  
Blogger Dee_just_belive said...

Tezele..alea la romana erau tari ca noi eram info intensiv in liceu si nu ne prea pricepeam:)) vai ce porumbei mai ieseau..

hai alms ca iti scriu de pe gmail:) abia astept sa bem o bruna toate trei:D

luv you babes!

9:48 AM  

Post a Comment

<< Home