Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Sunday, August 26, 2012

Remember, remember that day in.. august :)

Povesteam despre cartulia cu "maxime" din The Secret. Vreau sa-mi amintesc mesajul pe care l-am citit (randomly), in seara dinaintea divortului:

"Adeseori, cand ceva se schimba in viata noastra, opunem o rezistenta incredibila in fata schimbarii - de teama ca va fi o schimbare negativa. Orice schimbare majora este spre binele tau. Universul nu suporta vidul, de aceea atunci cand ceva dispare, este inlocuit cu altceva. Asadar atunci cand apare o schimbare in viata ta, relaxeaza-te, amplifica-ti credinta si constientizeaza ca schimbarea e spre binele tau. 

Ceva frumos si maret se indreapta spre tine!"

Cred ca totul are un sens, ca exista o Mana care scrie pvestea si nu-i nimic intamplator :)

Azi am exersat putin vizualizarea (cred ca asta intra la capitolul soul), am mancat putin (body si o sa iau chestii sanatoase cand merg la Andreea ca sa inchei frumos partea asta) si la capitolul mind.. mi-am facut un nou program pe care sa-l respect in zilele de lucru si care ma va ajuta sa ma disciplinez in actiunile mele pe cele 3 directii.

De-acum, criteriul de investire a energiei mele in ceva, vreau sa fie: in ce masura acel lucru ma dezvolta, spiritual / intelectual / sau fizic...daca imi face rau pe una din directii (cum ar fi fumatul), voi alege sa fac altceva. Iar daca aparent nu-mi aduce niciun beneficiu pe directiile respective si totusi simt ca e the right thing to do (cum ar fi sa merg la Andreea azi), imi voi asculta inima si-l voi face :)

Over all, azi am pus o caramida micuta, la zidul mare si solid pe care il construiesc. Deci e bine :)
hugs and curly kisses,
Dee

0 Comments:

Post a Comment

<< Home