Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Sunday, July 22, 2007

"Niciodata nu spune niciodata".. sau poate niciodata nu spune pentru totdeauna..

I've learnt lately to question things..the often, the better!

Nu neaparat in urma unui eveniment, am ajuns eu la concluzia ca e mai bine sa te indoiesti de multe, decat sa fi sigur de ceva, poate dupa rememorarea multor evenimente..
..intr-o discutie de cateva ore bune avuta ieri cu o pisi, am trecut asa prin multi ani si ne-am dat seama ce chestii ne-au adus incet incet persoanele care suntem azi.. povestind si retraind experientele respective, mi-am dat seama ce naiva eram candva, cat de mult m-am schimbat..nu neaparat in bine sau in rau, I just grew up..si mi-am dat seama ca totul este atat de schimbator, pana la urma trecator..tot ce este constant in viata cuiva este el insusi (and even he is subject to changes that he does or doesn't realise)..si mi-am reamintit toate "pentru totdeauna" pe care le-am simtit, sau le-am zis, sau pe care am crezut ca le voi vedea..
pana acum pot spune ca eu sunt singurul "pentru totdeauna" in care cred cu adevarat..pentru ca doar eu sunt cu siguranta in viata mea pentru totdeauna.. nu cred ca se poate sa mai existe alt pentru totdeauna in viata mea, nu stiu daca voi mai crede in vreun altul..dar nu zic "niciodata" n-o sa mai cred in "pentru totdeauna"..'cause I never know..

si asta ma face sa ma gandesc to put the spot light more on me - since I'm stuck with me forever, might as well make me happy...just a thought..only a thought..which reminds me of another song:

I haven't really ever found a place that I call home

I never stick around quite long enough to make it

I apologize that once again I'm not in love

But it's not as if I mind

that your heart ain't exactly breaking

It's just a thought, only a thought

But if my life is for rent and I don't learn to buy

Well I deserve nothing more than I get

'Cos nothing I have is truly mine

I've always thought that I would love to live by the sea

To travel the world alone

and live my life more simply

I have no idea what's happened to that dream

'Cos there's really nothing left here to stop me

It's just a thought, only a thought

But if my life is for rent and I don't learn to buy

Well I deserve nothing more than I get

'Cos nothing I have is truly mine

While my heart is a shield and I won't let it down

While I am so afraid to fail so I won't even try

Well how can I say I'm alive

If my life is for rent...

http://www.youtube.com/watch?v=D80B0HCyQpQ

2 Comments:

Blogger Oameni Si Fluturi said...

cine-i pisi?

12:11 AM  
Blogger Just me...deee said...

pai pisi cu care vorbeam era andreea..celelalte 2 pisi sunt cori si cristina:)

12:15 AM  

Post a Comment

<< Home