Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Tuesday, September 18, 2007

ce inseamna cand imi bate inima mai tare..ce inseamna cand incep sa ma gandesc la toate povestile urate pe care le-am auzit despre bulgaria...ce inseamna cand iti scriu doua mesaje ca sa ma asigur ca esti bine..ce inseamna cand nu mai imi sta gandul la nimic decat sa primesc un telefon si sa-mi zici ca ai ajuns ok..ce inseamna cand maine am examen la master si eu ma stresez din cu totul alt motiv..

inseamna ca sunt o paranoica:)) but still...suna odata ca ma urc pe pereti!

Later edit: a sunat, evident ca totu era in mintea mea creatza.. si acuma imi dau seama ca de fapt sunt in continuare stresata..deci e sigur de la examenu de maine:)) pentru un moment ma speriasem ca incepe sa imi pese..m-am linistit:P

Deci tine pumnii stransi stransi stransi pe 19.09 intre 14.30 si 17.30..stransi stransi da?!!
Multumesc anticipat;)

pup mult bai varza si sa ne vedem mai des ca mi-e cam dor de tine (foarte valabil pentru majoritatea persoanelor dragi mie..e oare un trend ca toti prietenii mei sunt fie departe fizic, fie foarte ocupati..gosh chiar e un trend..but then again si eu sunt de vina cu programu meu de "8h", da asta e discutie pentru un alt post).

Deci concluzia? Dee e paranoica da totusi ii tii maine pumnii pentru examen:D

3 Comments:

Blogger rox gunatilake said...

OMg (Oh my God)
Ai nevoie de-un calmant!
So here I am :P
Bafta, show us, show them!
LOVE!

10:46 AM  
Blogger Oameni Si Fluturi said...

here also!
;)

cu pumnii stransi

12:17 AM  
Blogger Just me...deee said...

Va multumesc..se pare ca nu-i dea ajuns sa tineti voi pumnii, tre sa invat si eu mai mult:)) asta e, macar ma ajuta BS cu juma din taxa:)

12:48 PM  

Post a Comment

<< Home