Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Wednesday, September 05, 2012

panoul cu vise :)

O incheiere perfecta pentru o zi aglomerata: o cana cu ceai bun de musetel, o salata si putina relaxare :)
Stau in varful patului cu ceaiul si laptopul si ma gandesc la firul intamplarilor din viata mea, la cum se tes si se leaga toate si ce frumos se scrie povestea :)

Azi o sa povestesc despre panoul meu de vise, pe care il am exact in fata - pe pervaz (e o pluta A2 cred, pe care-s atasate cateva poze care ma inspira :)

Exercitiul de decupare l-am facut de 2 ori: odata cand am vazut filmul The Secret si cea de-a doua oara la un workshop despre fericire (la care-am mers dupa despartire): http://www.excelez.ro/Experimenteaza-FERICIREA.html

Momentan pe panoul meu am pus laolalta (prioritizand decupajele din ambele dati), toate pozele care simt ca reprezinta in acest moment ceva pentru mine :)

Foarte interesant este ca pozele decupate prima data cand am facut exercitiul se concentrau pe cupluri care pareau happy si doar 2 reprezentau altceva... in schimb in iunie cand am facut exercitiul a doua oara, pentru ca eram eliberata oarecum de nevoia de a repara, am decupat poze diverse care reprezinta mai multe aspecte din viata mea (nu doar componenta cuplu).

Cel mai mult imi plac urmatoarele: poza cu mama & o fetita care stau intinse cu picioarele in sus rezemate de calorifer si zambesc una spre alta... mai este o poza cu o masina retro plina plina cu fluturasi colorati...mai sunt 2 poze una langa alta pe una scrie provocare si este un mountain climber si pe cea de langa scrie transformare si este o omida care tocmai se transforma in fluture... si mai sunt si cuvintele pe care le-am scris eu pe panou: echilibru, armonie, libertate...turcoaz si mov :)

Pe mine ma inspira, visez frumos la povestile de pe panou...

pup cu drag, lumina si zambet in privire,
Dee

0 Comments:

Post a Comment

<< Home