Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Sunday, September 02, 2012

Status 2 septembrie :)

Avem de recuperat o saptamana, in care am scris pe carnetelul albastru :)
 Scriam la un moment dat in caietel ca vreau sa-mi clarific planurile pe cateva directii: cariera, lifestyle, contributie si impact social,  evolutie spirituala.

Cred ca momentan lucrez la partea de cariera, mi-am dat seama destul de sigur ca vreau sa traiesc o experienta internationala - preferabil in Austria sau Germania.. ceva ma trage incolo :)
Pentru asta ma voi apuca de meditatii la germana din octombrie cu prietena lui George, vreau sa dau B2 in februarie - pentru asta trebuie sa ma pregatesc intensiv. (pentru a putea avea ulterior ca limba de lucru atat engleza cat si germana).

In afara de germana, de prin ianuarie vreau sa incep sa mai povestesc cu astia micii de prin Austria + cu Radu pt Frankfurt - sa-mi intind antenele apropo de joburi pe-acolo..nu se stie de unde sare iepurele.

Din punct de vedere contributie si impact social, planul este ca in primul rand eu sa fiu o persoana buna si echilibrata si apoi voi reusi sa am mult mai mult impact in jur (si aici vine un citat fain gasiti zilele trecute):
"Incepe prin a instaura pacea in propria ta fiinta si astfel le-o vei putea oferi si celor din jur."

Partea de evolutie spirituala, sper sa o reusesc incet incet meditand zilnic, inainte sa plec la birou si in masina spre birou (am reusit sa fac asta in cateva dimineti: sa inchid radioul si sa ma focalizez pe emotii pozitive), prin terapie sper sa mai lucrez la obiceiurile care trebuie corectate...


Weekendul asta (mai exact ieri) am facut curat in toata casa si am pregatit toate lucrurile lui Radu - sper sa vina curand (probabil sambata viitoare) sa si le ia - pentru a putea incheia cu totul capitolul asta. M-a ajutat mult mami care m-a mobilizat si-a facut treaba cot la cot cu mine (multumesc mamiii:) si acum sunt mai linistita si pot sa gandesc mai limpede pentru ca este curat in casa :)

Over all sunt pe drumul cel bun, in fiecare zi fac pasi mici spre a fi schimbarea pe care vreau sa o vad in jurul meu:)

pupici si saptamana cu soare in privire si armonie in suflet,
Dee

0 Comments:

Post a Comment

<< Home