Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Sunday, November 26, 2006

Care era vorba aia cu muraturile?!... :))

Aseara mi-am testat limitele tolerantei..si m-am uimit :D
Ideea e ca am reusit sa stau pana pe la 2 intr-un club in care chiar nu m-am simtit bine (nu dau nume ca sa nu jignesc fanii:P), doar pentru ca o persoana la care tin, m-a rugat sa nu o las singura... si de aici, pentru ca evident trebuia sa ma mentin cumva treaza, analizam comportamentele de curtare la oameni si in mod special am putut sa observ gesturile, pentru ca evident nu se prea putea discuta in zgomotul ala..Am uitat sa iti spun care-i ultima carte pe care mi-am cumparat-o:"Psihologia gesturilor", e cam slabuta, insa are si cateva idei chiar interesante- chestii de care nu eram constienta pana acuma.

Asa... si revenind la povestea mea, m-am amuzat cat de primitivi suntem, desi impopotonati cu o gramada de artificii, in esenta se puteau observa instinctele primare si incercarile mai mult sau mai putin stangace de a le satisface.
Inainte sa plecam mi-am verbalizat analiza..si Aura a fost surprinsa de cat de multe am facut... in timp ce si ea intrase in obiectul studiului meu:) but it's ok, we're all beings in the end..

In partea a doua a serii am avut ocazia sa discut cu niste minti luminate:)) mai mult sau mai putin datorita unor factori externi (u know I care about u guys:P), cu care am dezbatut in continuare problemele pe care le observasem in primul club, insa avand in prim plan 2 experiente recente si foarte interesante..peste care trebuie sa trecem si din care ar fi de preferat sa si invatam..imagine 3 happy:) ppl talking about relationships..quite a show:)) noroc ca nu ne mai amintim nici unu mare lucru..

Concluzia a fost simpla, cu totii avem instinctele in noi, doar ca femeile le ascund mai bine...

that's it from my perfect reality..wake me up when september ends..

.D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home