Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Saturday, July 28, 2007

Oda marelui morcov...

Stiu ca deja te gandesti ca am luat-o razna, poate ca asa e..important e ca mi-am dat seama cate lucruri bune mi s-au intamplat in toata perioada asta, somehow datorita marelui morcov care creste si creste si creste (luni avem examenul..adica scapam de juma' de morcov)..

Hai sa-ti spun ce mi s-a intamplat mie si fara marele morcov cel mai probabil nu s-ar fi intamplat:

- am dormit luna asta mai mult decat tot anul:D..mai ales in prima parte, cand marele morcov era aparent mai mic (sau inconstienta mea era mai mare..)

-am petrecut some quality time with a few quality ppl, cu siguranta nu as fi avut timp sa stau cu Andreea la povesti, sa ies cu Cori cand s-a intors doar pentru cateva ore in Bu..sa lenevesc la Ela si sa invatam..si sa imi faca salata din aia cu mirodenii:)..si sa o cunosc pe Aditza, care e foooarte simpatica si fun to be around..si sa stau si cu mami si tati, sa mai aflu si lucruri despre ei si ei despre mine

- am avut timp sa cunosc oameni noi..un om nou...cu putin noroc ajung si prin moldova..sper doar sa scap cu bine de morcov;

-am avut timp sa am grija de mine..mi-a fost dor sa ma rasfat asa..sa mananc sanatos..sa ma hidratez cum ar trebui..


-am avut timp sa ma gandesc la mine, la viitorul meu - decizia nu este inca luata, insa I feel I'm on the good track..

...si lista poate continua...ce mi-am dat seama e ca avem asa o viata grabita si parca tot suntem in urma..parca nu apuc niciodata sa fac tot ce vreau..pai si normal daca lucrez ca o disperata pana la 7-8..si stiu ca nu o sa mai am niciodata timp ca acuma, dar totusi am hotarat sa am de-acuma o disciplina..un echilibru..pentru ca acum ma simt mult mai bine decat in urma cu o luna de exemplu..datorita marelui morcov :)

sa imi tii pumnii stransi stransi stransi luni, pe 30, de la 9 dimineata..si iti mai zic dup-aia cand..


1 Comments:

Blogger Oameni Si Fluturi said...

eu incep sa ii tin de acum ;)

1:59 AM  

Post a Comment

<< Home