Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Monday, July 30, 2007

acum vorbesc cu pisi la tel..
am vorbit si cu zuzu de anca..m-a sunat nebuna cand a aflat nota de la rox:)..
am vb si cu rox si mo si ela si rodica si ai mei..basically all my friends..

de fapt voua va datorez nota asta: pentru ca sunteti langa mine, ma ajutati (cu diacritice, cu o iconita, o rugaciune, un mail de suflet, cu un sfat, o incurajare, un gand bun..) ma sustineti cum puteti si uite ca toata sustinerea a dat roade..

va multumesc ..asa, ca sunteti niste prieteni de nota 9,55 :D

va iubesc mult..bucuria mea este cu atat mai mare cu cat am atatia oameni dragi cu care sa o impartasesc..

PS: acuma sa nu ne culcam pe o ureche: mai e si prezentarea lucrarii..asa ca pumnii stransi in continuare (comisia mea e pe 2 si 3 august:)

loads of hugs and kisses,
Liebe sie:)

3 Comments:

Blogger Cori said...

ai luat 9,55????
oricum ma bucur ca ai scapat de cosmarul asta!
si mai e doar un pic!

la anul sa-mi vinzi si mie metode de invatare rapida pe caldura insuportabila, te rog!

te pup!
Cori

3:23 PM  
Blogger rox gunatilake said...

And it's just started!:)

Glad to be near u,
Puox Misha

4:47 PM  
Blogger Glory Box said...

Congrats, Dee! Abia astept sa sarbatorim! Pup

4:10 PM  

Post a Comment

<< Home