Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Monday, September 24, 2007

Vreau sa iti pot da sa sorbi macar putin din prea-plinul sufletului meu..sa simti raza de soare care imi mangaie fata si imi incalzeste inima..sa auzi ciripitul vesel si zumzaitul plin de energie..fosnetul toamnei prin copaci si cantecul care-mi suna in urechi..sa simti atingerea care ma cheama..si ma strange aproape..sentimentul ca aici e locul meu..in theese arms I belong...tresarirea din venele mele cand e aici...

Dar nu pot...vreau macar sa crezi ca vei simti lucrurile astea..nu sa speri, nu sa-ti doresti, nu sa cauti...doar sa stii ca se va intampla la un moment dat...imi doresc sa fie doar o perioada, sa nu te fi tabacit atat de rau viata incat sa se fi ascuns atat de adanc incat pana nici tu nu mai crezi ca este acolo...vreau sa fie acolo si cand va aparea persoana potrivita, sa poata descoperi..sa te sa ajute sa descoperi ca mai crezi...

Te iubesc, iubita mea preferata..

1 Comments:

Blogger Oameni Si Fluturi said...

da-ne putin backround la post-ul asta... eu nu prea inteleg

1:49 AM  

Post a Comment

<< Home