Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Friday, September 21, 2012

daily stuff :)

Hello dear diary :)cum zicea Pink..I learned my lessons young, and I turned myself around :)
Citatul de azi e asa potrivit pentru provocarile pe care le intampin, incat e musai sa-l scriu:

"Atunci cand opui rezistenta impotriva unui aspect al vietii tale pe care nu ti-l doresti, tu il atragi automat catre tine. Rezistenta echivaleaza cu focalizarea asupra problemei si atrage dupa sine o rezistenta din ce in ce mai mare. In loc sa opui rezistenta, mai bine fii creativ si focalizeaza-ti energia asupra rezultatului pe care ti-l doresti. Asta inseamna sa creezi: sa te focalizezi asupra solutiilor, nu asupra problemelor.

Fii creativ, nu defensiv. Focalizeaza-te asupra solutiilor."

Yup, asa o sa fiu, cretiva si concentrata pe solutii :) mai am multe de pus la punct saptamana viitoare pentru un proiect important la birou si cu atitudinea potrivita, sunt sigura ca se vor aseza toate la locul lor.

Abia astept weekendul asta de relaxare, timp cu ai mei si cu draga de Daria, iar duminica sa particip la ceva inedit (m-am inscris in primul rand pentru ca mi-era dor de colegii de la Kaufland :) http://www.exporom.ro/salatarecord/

Weekend cu zambet si soare in privire,
D

PS: saptamana asta m-am trezit suficient de devreme pentru a medita doar intr-una dintre zile..in restul m-am lasat doborata de intunericul de dimineata (si am snooz-uit telefonul  inca 20 de minute :)) da trebuie sa-mi schimb melodia de trezire, e nevoie de ceva mai energic decat ce-am avut pana acum - it's the task for the weekend :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home