Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Friday, August 03, 2007

M-am gandit să scriu cu diacritice în memoria acestei luni minunate din viaţa mea (dacă uit şi eu ici colo câte un ş nu se pune:D)

Şi şi şi...şi s-a terminat..sau abia a început? sau a şi început şi deja s-a terminat..în mod ciudat ma simt la fel (ciudat pentru că mă aşteptam sa existe o diferenţă din momentul când am primit nota..), tot aşa copilă, tot aşa fluturaş, tot aşa libe, tot aşa Dee..poate doar mai puţin constânsă de un factor extern neplăcut..
(o sa termin cu diacriticele astea ca ma deconcentreaza de la ce vreau sa scriu)

Am un weekend in fata in care trebuie sa iau marea decizie..mare pentru mine, pentru ce se va intampla cu mine..mami zice sa mai astept si sa mai adun date, tati zice ca daca mi-e asa greu sa hotarasc inseamna ca nici una nu e "the one" pentru ca daca era simteam si alegeam mult mai usor..Alinei nu-i pasa..eu nush ce sa zic..dar vreau sa aleg bine (desi nu as putea practic sa zic daca am ales vreodata bine pentru ca nu stiu ce e in celelalte variante - pentru ca nu le-am ales).
As vrea sa pot baza decizia pe cat mai multi factori obiectivi, care nu s-ar putea schimba..de exemplu nu as vrea sa aleg sa raman in tara doar pentru un om cu care sa descopar ca nu exista nici un viitor..daca raman as vrea sa raman pentru m m motive si mai obiective...
si weekendul asta vreau f mult sa ma relaxez si sa imi incarc bateriile..pentru ca de luni fie ca vreau sau nu, o iau de coada..
Azi vreau sa ma mut, sper sa reusesc..
..ma bucur si m-am mai linistit..o sa ma intrebi deja? pai da pentru ca e un prag peste care am trecut cu bine si acum se vede o intreaga lume in fata...
....ce sa fac, pe unde s-o iau...

2 Comments:

Blogger Glory Box said...

Uff, se vede ca nu ne-am mai vazut ... despre ce decizie vorbesti, Dee? ... deja m-am intristat :(

Congrats once again!

Pup!

4:46 PM  
Blogger Alm said...

orice decizie ai lua... sunt sigura ca o sa fie una witty ;)

10:31 PM  

Post a Comment

<< Home