Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Friday, October 05, 2007

D:who me?
R:yeah u b-ful
D:ce faci?
mi0e asa de DOR de tineeeeee
sunt asa satula de viata de tot...
ati luat belete, da?
mergeti la concert?
da?!!?
am obosit sa fiu obosita..
u there?
R:here'
ascult
citesc
astept
nu
nu e mom potrivit
D:ati luat belete?
aaa
k
R:ma mut in seara asta
si maine e cununia varului meu la 11
nu am cum sa mai merfg
D:nu e un mom potrivit pt ce?
aaa
ela nici ea?
nici radu
?
?
R:radu nu cred
ela cu colegii de la lucru
D:aha
e bine ca macar ea merge
eu sunt asa obosita rox
R:iubita
D:si acuma mai am si in fiecare weekend de la 9 cursuri la master
R:dormi
D:deci nici atunci nu pot sa dorm si eu mai mult
R:iubeste-te
mai mult
tu singura iti faci asta
D:asa e
dar parca nu pt sa ma rup
sa renunt la nimic
sa nu mai fiu persoana care e acolo
R:la cele 11 de ore de lucru pe zi
cred ca poti
D:cand ma cauta cineva
offff
R:cineva cine?
eu nu te caut
D:oricine
nu tu
tu stii
R:te las sa te odihnesti
D:eu sunt varza..chiar nu m-am pus pe mine pe primul loc lately..
but i shall
trebuie
merit
R:trebuie exact
D:trebuie sa merit
R:exact
dar nu inteleg ce excat te impiedica
D:ca eu zic ca pot in mintea mea
da eu nu mai pot fizic
R:stiu f bine senzatia
iti pun sigur ca si psihicul are un mare rol
jur
[...]

D:teach me patience
R:good thigs come to those who wait
wait and love on
love on pe cei care merita
pe toti
iarta-i
alege-i
si asteapta in Pace
D:diseara o sa trec pe la ai mei
mi-e dor de ei
R:f bine
D:asa mi-am dorit
sa imi fie
dintotdeauna mi-am dorit sa simt ca mi-e dor de ei
ca totdeauna mi-am dorit sa fug, sa scap..
e asa o eliberare sa imi fie dor de ei
R:stiu
f bine
plec si eu acasa
nu mai stiu care casa
i wanna sleep at noon
sa dormi duminica dupa-amiaza, sa vezi ce ine e>D:
te pup si te iubesc!
D:te pup si te iubesc si te vreau mai mult in viata mea cat mai pot
R:oricand poti
lumea e la picioarele noastre
hai in revenge
martea viitoare
D:da!
dar oricear fi nu se mai schimba asta
da?
R:da
asa facem
D:te iubeeeesc
si ma bucur ca pot sa iubesc!
R:te iubeeeeeesc

0 Comments:

Post a Comment

<< Home