Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Sunday, October 14, 2007

The puerfect weekend...
Mi-a fost asa bine...demult n-am mai simtit valoarea lucrurilor mici din viata mea si cat de mult conteaza ele de fapt..
Weekendul asta a fost perfect..sa nu crezi ca s-a intamplat cine stie ce, poate oricui altcuiva i s-ar parea banal, insa pentru mine a fost exact cum trebuie: vineri am mers la concert Byron (initial doar pentru ca isi dorea Cris foarte mult) si pot spune ca mi-a placut foarte..pacat ca eram varza de oboseala, altfel as fi dansat si eu cu "titirezul":)
sambata am dormit mai mult..chiar mi-a fost dor de o zi de leneveala in stil mare:D si apoi am mers la Rox unde am avut o intalnire spontana de gaze..chill and love..that's what captures the whole Saturday:) ceainarie..povesti despre visele noastre pe care vrem sa le punem in practica..planuri pentru peste 3-4 ani..chill and loads of love and caring..
seara am trecut iar pe la rox, apoi l-am luat pe radu de la birou si am aterizat la ai mei sa vedem a doua repriza din meci..si ce repriza..si ce emotii..si ce bucurie..sa zicem ca am incheiat o zi excelenta cu fireworks inside...it was worth the waitin':)
azi dimineata am lenevit si am baut impreuna cafeaua (facuta de mine:D)..apoi am initiat un mic incendiu in scrumiera:)) dar l-am oprit inainte sa se intinda si la florile din balcon(m-ar fi omorat alina:)) ... acuma o sa ma indrept spre ai mei ca am primit o invitatie la masa gatita de mami pe care n-as putea sa o refuz...
that's my puerfect weekend..I wish every day was at least half good..

Later edit: Evident nu se putea sa se termine asa frumos cum a fost, era nevoie de putina sare si piper..adica asa cum se intampla de obicei, in discutiile de la ai mei ne-am reamintit ce copil rau sunt si cat de multe probleme i-am facut lu mami etc etc...
Da asta e, life is not all sunshines..

1 Comments:

Blogger rox gunatilake said...

dat fiind ca si eu suntr considerata de cateva persoane "the second mummy" si sunt o nesuferita, nu pot decat sa le iau apararea alor tai: lasa-i sa te iubeasca si sa vorbeasca si tu fa cum te taie capul;) >:D<
PS: si eu multumesc din suflet unui wkd minunat!

9:52 AM  

Post a Comment

<< Home