Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Friday, January 03, 2014

Review 2013, welcome 2014 :)

Buna dimineata draga blog, 

Stiu nimeni nu se mai astepta sa scriu si de data asta, da-i al 8-lea an cand fac asta deci vreau sa mentin traditia :) asta si mi-e dor de singurele mele cititoare si m-am gandit sa le fac o surpriza :D

Soooo (drum rolls....) 2013 a fost mega smecher :)  si cand scriu asta chiar vorbesc serios, da hai sa o luam cu inceputul...

A inceput cu o vacanta superba alaturi de o gasca de oameni dragi cu care nu ma mai vazusem demult (am stat vreo saptamana la o cabana retrasa prin Comarnic, am recuperat povesti, am mangaiat ranile unora si sper ca am ajutat putin sa le mai treaca, am ras si sarbatorit cum demult n-o mai facusem: in tihna, cu multa relaxare, voie buna si drag :) 
Dupa acest inceput fain, anul a continuat cu iesiri multe la dans, alaturi de un anumit baiat, cu care m-am simtit bine si care putem spune ca si-a cam pus amprenta pe 2013 - dormitul cu el..hmmmhmmm ceva ce mi-a placut mult :)
Cam tot pe la inceput de an, am mers la yoga, am inceput sa gasesc un echilibru care-mi placea si care ma facea din ce in ce mai fericita;

Pe la sfarsit de 2012 - inceput de 2013 am hotarat sa aplic la joburi prin tarile vorbitoare de germana..that went well :)))) n-am fost acceptata la niciunul, in schimb prin aprilie am primit oferta sa ma mut pe Training & Development Coordinator :D ceea ce a schimbat mult perspectiva despre job - I was happy again with my job :)

Cam pe la final de februarie s-a intamplat ceva absolut major pentru evolutia mea: am fost la Connection - unde am identificat ce vreau sa fac "cand ma fac mare"..si ca nu-i nevoie sa astept atat :D si anume: educatie despre fericire pentru adolescenti si adulti :) si asa a aparut Malina in viata mea :)
Am inceput voluntariatul in asociatia Initiativa pentru fericire, am inceput evenimentele, a venit apoi in vara teambuilding-ul, Conferinta despre Fericire in toamna, si surprizaaaa pentru ca trasmiteam asta prin tot ce faceam, fetele s-au gandit la birou ca as fi cea mai potrivita sa ma mut pe OD Coordinator - Engagement & Values :D ceea ce am si facut din octombrie :)

Ultima parte a anului a fost intensa la job, cu prezentari, pregatiri, comunicari interne, un curs de teatru pe care vreau sa-l continui si in 2014 (Alternopedia), presarata cu weekenduri fun, cu oameni noi cunoscuti ..si culminand cu iarna si cu aventura de vacanta care a incununat bucuria pe care am trait-o intregul an.

Pe parcurs, au mai fost presarate vreo 10 Vami, invatatul sa merg pe bicicleta, primirea lui Captain Planet cadou de ziua mea, ceva sport, 2 vacante mai mari in DE si Italia...cu prietene dragi carora sper si simt ca le-am facut bine petrecand cu ele, povestind cu ele, plangand cu ele...pentru ca la final sa fim mai intelepte :)

Cam asa a fost 2013, eticheta lui este PREZENTUL si traitul in prezent...vorba colegei din lift care mi-a urat Sarbatori fericite cand plecam acasa: nu aduce anul, ce aduce ceasul.. acesta cred ca este motto-ul lui 2013 :)

Pentru 2014, ca in fiecare an deja, ne doresc din toata inima sa fim pe lungimea de unda a armoniei, echilibrului, iubirii. Sa fim cea mai buna versiune a noastra, sa oferim drag, bunatate si intelegere in jur...pentru ca e reteta sigura pentru un an extraordinar :)

va iubesc, va imbratisez cu mult drag si sa ne vedem cu soare in privire si fluturasi in suflet cat mai curand,
Dee
LE: si cateva repere muzicale: Subcarpaaaati mega mult, Travka, Theory of Mind :) pup

1 Comments:

Blogger Glory Box said...

La multi anisori, Dee draga! Sa fie fericiti :)

5:33 AM  

Post a Comment

<< Home