Dee..every day just believe..

It's just some thoughts of a caterpillar that's turning into a butterfly.. ..sometimes a big number of changes occur in a short period of time..that's when I usually post something here, in order to somehow mark that moment...

Tuesday, February 23, 2016

Am crezut ca nu mai stiu cum sa intru pe acest blog, da uite ca am reusit..muhahahah :D
Deci surprize, surprize suntem in 2016 si chiar daca am sarit review-ul de 2014, cred ca este momentul sa il fac la un loc cu cel pentru 2015.

2014 a fost epic :P cu experiente magice de tot felul..cu o noua relatie, din care am invatat multe despre mine, despre asa da-uri si asa nu-urile mele.

2014 a fost in continuare cu concerte, cu vacante frumoase, insa si cu rezistenta, incapatanare si cu nevoie de maturizare. Finalul a culminat cu experienta din Zanzibar si Tanzania, experienta care m-a marcat profund si mi-a mutat punctul de focus de la experientele mai "superficiale" la unele de evolutie interioara mai profunda. 
Mi-a facut bine sa traiesc tot ce am trait acolo, sa empatizez cu sufletele care desi din afara aparent chinuite (de saracie, boli si neputinta), de fapt puternici si frumosi tocmai pentru ca se bucurau de aici si acum, de fructul pe care l-au cules, de un fotbal simplu pe plaja sau de un dans in noapte la lumina focului...

 2015 a venit cu zenul & frumusetea capatate in Africa si cu o noua relatie care a umplut anul - relatia cu (soon to be) tatal copiilor mei :D A fost treptat, caramida cu caramida, placandu-mi din ce in ce mai mult. Sentimentul ca fiecare seara impreuna este o intreaga zi si fiecare weekend este o intreaga vacanta. Cu povesti pana la 5 dimineata despre orice, de la vietile noastre la filozofii spirituale si dezbateri. A doua parte a anului a adus provocarea vietii mele: am ramas insarcinata, intr-un moment in care ni se linistisera fluturasii si ne rodam locuitul impreuna. A fost un moment de mare cumpana, intuitia interna m-a ghidat si simt din inima ca am ales bine pentru sufletelul care va veni vara aceasta :)
Finalul de an a adus un nou tip de echilibru, mai matur, de cuplu asezat care se pregateste pentru un viitor provocator despre care stim doar ca ne va invata multe :)

In 2016 am ajuns la concluzia ca  tot ce avem de fapt sunt multe aici si acum-uri din care putem face "the most of" ...sau pe care le putem risipi mental prin ganduri despre trecut si viitor.

Asadar urarea pentru 2016 este sa fim PREZENTI! si sa traim din inima secunda cu secunda, bucurandu-ne de minunea care ne este viata, de oamenii alaturi de care o traim, de natura si viata din jurul nostru.

Ma bucur ca am ocazia sa fiu aici si acum si sunt recunoscatoare pentru viata :)
cu mult drag,
Dee


0 Comments:

Post a Comment

<< Home